2009. november 1., vasárnap

"RESTART", ARC, 2009.

2 megjegyzés:

  1. .ehhez már kétszer is akartam írni valamit, annyira baró - csak nem találtam a szavakat. - Most meglettek, ezév második hónapjában jegyeztem fel őket :P

    SZÍN-HÁBORÚ
    - A lilák üljenek le ott a falnál, a bordók meg a pirosak meg szembe! A szürkéket valahogy préseld oda a virágcserepek közé, a rózsaszínűek tömörüljenek ott hátul, az ezüstök hozzanak egy pokrócot a sarokból maguknak, a kékeket... a kékek meg húzzanak a vérbe!
    - Elnézést főnök, én egy kicsit zöld vagyok, meg az öcsém is - teljesen... Bár ő nem kék... Nem maradhatnánk?
    - Jó, akkor a narancsok hagyjanak egy kis helyet, a zöldek közé meg szépen keverődjenek be a kékek!
    - Ehhehe, hehe! Főnök, mi? Akkor az má kékesződ, mi?
    - Mindenki kussba, mer' most fekete-fehéren elmondom hogy készül az igazi szivárványszínű bitangrasszista fegyver! Gyerünk, hozzatok egy tarkát!

    ---
    Bejöttek a kékek - megütötték a zöldeket, erre meg a zöldek: szanaszét szivatták a szürkéket. A szürkék köddé verték a lilákat - a lilák leüvöltötték a bordókat, azok meg rámásztak a rózsaszínekre. A rózsaszínek odabasztak a narancsoknak.
    A narancsok? A narancsok meg széjjeltiporták a tarkákat.

    VálaszTörlés

 
Free counter and web stats